Pro internetový obchod Lékárna.cz to byla rána z čistého nebe. E-shop, který měsíčně utratil v reklamní síti Google Adwords přes 400 000 Kč, byl v červnu roku 2009 Googlem upozorněn na závadný obsah svého inzerátu. Pavel Hrstka z Lékárna.cz reagoval na výzvu k nápravě a obsah inzerátu okamžitě upravil. Přesto se během několika dnů jeho e-shop ocitl bez možnosti v AdWords dále inzerovat.

Na Google naše reklamy nehledejte

Přijít o inzerci na Google představuje pro každý e-shop obrovskou ztrátu příležitosti i obratu. Reklamace u českého Google odhalila důvody, proč je e-shopu další inzerce znemožněna – inzeroval produkt, který obsahuje zakázanou látku. A přestože byl inzerát odstraněn, důvod pro vyřazení z reklamní sítě AdWords přetrvává – Lékárna.cz zmíněný produkt stále prodává.

Pravdou ale bylo, že zmíněný produkt nejenže byl v souladu s českou legislativou, ale nabízela ho i velká řada konkurenčních e-shopů. Pavel Hrstka se ve spolupráci s ředitelkou českého Google domáhal nápravy až v centrále Google v Irsku: bez úspěchu. V tak velké organizaci problém jednoho českého e-shopu nikoho nezajímal a nechtěl ho řešit.

Vydělali jsme jinak

Pavel Hrstka dnes pyšně říká, že svízelnou situaci jeho e-shop zvládl. Lékárna.cz využila investici v řádech set tisíc korun měsíčně v jiných reklamních kanálech a výpadek v příjmech tím zcela nahradila.

  • Zajímá vás, jak to Pavel Hrstka zvládl?
  • Které způsoby marketingové podpory využil?
  • Jak dlouho mu trvalo, než našel reklamní a marketingové nástroje, které Google Adwords zcela nahradí?

 

V panelové diskusi Eshopista, která přináší praktické zkušenosti zajímavých osob české e-commerce, se s vámi Pavel Hrstka podělí o celý svůj příběh. Již 24. dubna 2014 v Praze

 

Datum: 24. dubna 2014, 15:00 (od 14:30 registrace)

Místo: Simply Restaurant, Danube House, Praha 8 - Karlín

Cena: 624 Kč bez DPH (pro klienty partnerů 20 % sleva)

Pavel Hrstka / Lékárna.cz

Pavel Hrstka / Lékárna.cz

Sám o sobě říká, že zažil dva krásné start-upy, na které je stále pyšný: www.lekarna.cz a www.mojalekaren.sk.
 
Čtrnáct let byl lídrem první internetové lékárny, kterou dostal z vlastního obýváku až na špičku oboru. Nyní ve společnosti Pears Health Cyber, s.r.o. působí jako Business Development Director, který segmentu zdraví a krása předpovídá velký boom v české e-commerce.
 
Dlouhodobé vynikající obchodní výsledky e-shopu Lékárna.cz i vyřešení obtížné situace s banováním inzerátů od Google Pavla Hrstku řadí mezi největší profesionály české e-commerce. U svého projektu si nejvíce cení propracované logistiky, proaktivního call centra a skvělého týmu.
 
Pavel Hrstka je absolventem strojní fakulty Technické Univerzity v Liberci, v soukromí vyhledává adrenalinové zážitky a horské masivy.
 
Oblíbené motto je:

Každý shop se dá dostat do TOP3, jen musí vědět jak.:-)
 
 

Hlavní organizátor

Generální partneři


VIP partneři


Partneři

Mediální partneři


DĚKUJEME PARTNERŮM za finanční i mediální podporu projektu. 
Věříme, že společným úsilím podpoříme všechny eshopisty a příznivce české e-commerce.
Chcete, aby vám už další akce neunikly?
Přihlaste se k odběru novinek
Skrýt