Reportáž

Petr Hudec: za úspěchem HuráMobil.cz jsou chytré nápady

 

7 lidí, obrat 50 milionů, jen 2 prodejny a necelé 2 miliony investice do marketingu. Příběh Petra Hudce a HuráMobil.cz je plný inspirace, originálních nápadů a chytrého využití technologií. Co vše jste se mohli na setkání s ním dozvědět?

Petr Hudec / HuráMobil.cz: Automatizace. Segmentace. Maximální efektivita.

Eshopista není jen o megashopech, ale i o těch menších, či středních s obraty v desítkách milionů korun. Zvláště tehdy, mohou-li něčím podstatným inspirovat nebo být kuchařkou nápadů. A Petr vás inspiruje a nadchne! Uvidíte příběh malé, avšak nesmírně efektivní firmy, kde vládne automatizace, kterou byste spíše očekávali u největších hráčů.

 

HuráMobil.cz se pohybuje v těžké komoditě mobilů s nízkými maržemi a přeexponovanou konkurencí. Přesto jeho majitel dokáže v sedmi lidech včetně sebe, generovat obrat 50 miliónů korun, firmou se slušně živit a trávit mnoho času s rodinou a sportem.

 

Jak je to možné? Vysvětlení poskytuje moderátor Eshopisty Honza Svoboda:

 

Někdy v březnu jsme se s Petrem potkali, abychom si popovídali, co je kde nového.

 

Petr mluvil a já jsem si začal psát. Pořád jsem se ptal, jestli si můžu zapsat tohle a pak ještě tohle, až mi to bylo trošku trapné :) Řeknu vám, že to byl fantastický mix zkušeností a selského rozumu. Pochopil jsem, že má specifické know-how, které je obecně přenositelné i do dalších komodit.

 

Dozvěděl jsem se, jakým způsobem řeší automatické a obousměrné napojení na dodavatele. Také jak automatizují marketingové úkony včetně bidování na Heuréce. Vyprávěl, jak na webu, v zákaznické podpoře a emailech personifikují. Jak se ve firemní komunikaci postavili k filosofii people vs. people a jakým způsobem řeší tiketovací a chatovací systém. Jak úplně vše spolu komunikuje (eshop, IS, chat/ticketovací systém). Jak definují a realizují svou cenovou strategii a dělí konkurenty na Ačkové a Béčkové a pro každý segment monitorují odlišné konkurence. Zapsal jsem si i to, že právě na nejvýnosnějších produktech zvýšili provoz chatu o 50 %. Také mě zaujalo, že dokáží neskutečně omezovat počet lidí -  právě zautomatizováním procesů. Líbilo se mi posílání personifikovaných emailů na základě toho, co zákazník zakoupil a třeba nepřikoupil. Nebo naopak co procházel a vůbec nenakoupil. Či připomínání po čase, že by si člověk měl koupit novou baterii nebo kryt, protože obojí už zřejmě dosluhuje.

 

Následně jsem Petrovi nabídnul účast v Eshopistovi. Byl překvapen, ale pozvání přijal :)

 

Těším se a doufám, že majitelé eshopů dorazí, i když se nejedná o tak zvučné jméno, jako například Parfums.cz, CZC.cz nebo Lékárna.cz. O to cennější může být to, co se dozvědí.

 

A pokud vás moje pozvání nepřesvědčí, snad vás přesvědčí názory zákazníků Hurámobilu.  Stačí si jen přečíst jejich feedbacky: http://obchody.heureka.cz/huramobil-cz/recenze/  - v každé druhé recenzi je zmíněno: rychlost, přehlednost, komunikace. Dokonce vícekrát než dobrá cena… a to je docela zajímavé a ve finále - o to nám internetovým obchodníkům přece jde.

 

Dozvíte se, jak v Hurámobilu optimalizují konverzní poměr, který dosahuje 5,95 % (a to dokonce bez započtení objednávek, které se dokončí v Heureka košíku). Čím to je, že i v nejkonkurenčnějším segmentu mají 39 % vracejících se zákazníků. Jak ladí emailing, aby vám po vhodně vypočítané době přišla nabídka na koupi nového, moderního telefonu podle vašich preferencí. Jak dosáhli toho, že jen 10 % objednávek vyřizují ručně a tím se dostali na průměrnou dobu dodání 1,7 dne (podle recenzí od zákazníků na Heurece).

 

Červnového Eshopistu si prostě nesmíte nechat ujít! Podobnou nálož inspirace, čísel a konkrétních postupů jinde nedostanete :)

Petr Hudec / HuráMobil.cz

Petr Hudec / HuráMobil.cz

Petr Hudec začínal v Kolíně, kde měl jeho otec kamennou prodejnu s elektrem. Jeho malý koutek s mobilními telefony otcův sortiment brzo předčil.  Byznysu s mobilními telefony se začal věnovat ve větší prodejně v Pardubicích a během svého více než 10letého podnikání provozoval celkem 11 prodejen.  Aktuálně má k eshopu www.huramobil.cz výdejny dvě – v Praze a Pardubicích.

Petr Hudec provozuje ještě eshopy www.mobilveci.cz a www.leki.cz. V soukromí je nadšeným sportovcem, věnuje se sjezdovému lyžování a běhání.  

Hlavní organizátor

Generální partneři


VIP partneři


Partneři

Mediální partneři


DĚKUJEME PARTNERŮM za finanční i mediální podporu projektu. 
Věříme, že společným úsilím podpoříme všechny eshopisty a příznivce české e-commerce.
Chcete, aby vám už další akce neunikly?
Přihlaste se k odběru novinek
Skrýt