Reportáž

Tomáš Čupr: hlavní zbraní Rohlik.cz je logistika

 

Logistika a kvalitní zákaznický servis jsou dnes hlavní přednosti supermarketu Rohlik.cz. Tomáš Čupr to prozradil na prvním setkání 2. ročníku diskusí Eshopista, kde také proběhl unikátní test této nové služby.

Ze Slevomatu je po 5 letech existence mimořádně úspěšný a výdělečný byznys. DameJidlo.cz se během 2 let povedl exit v hodnotě stovek miliónů korun. Online supermarket Rohlik.cz má v prvním roce existence našlápnuto ke stamiliónovým obratům. To už zřejmě nebude náhoda...

V dubnu 2010 zakládá Tomáš Čupr Slevomat, který nyní působí v 7 státech Evropy a jehož značka dává název celé nové byznysové vertikále. O dva roky později rozjíždí DameJidlo.cz, které koncem roku 2014 kupuje globální jednička ve food delivery - Delivery Hero. Na podzim 2014, dva roky od spuštění DameJidlo.cz, startuje svůj nejnovější projekt Rohlik.cz, o kterém sám říká:

"Rohlik je zatím nejtěžší projekt, na kterém dělám, ale potenciál je obrovský. I kdyby online utržil jen 5 % toho co kámen, bavíme se o cca 25 miliardách Kč. A troufám si tvrdit, že v potravinách si trh nebude dělit 35 000 e-shopů."

Přijďte si poslechnout, jak se z Tomášových nápadů stávají velké projekty s mezinárodním přesahem. Rozjíždí své projekty s myšlenkou na exit? Co je jeho nejsilnější stránkou? Je to online marketing? Tlak, který dokáže vyvinout na lidi v týmu? Vizionářství? Jak hodnotí své starší projekty a co si slibuje v od toho aktuálního? Bojí se Rohlik Koloniálu? Jak se podniká s investory v zádech?

Přijďte si s Tomášem Čuprem povídat nejen o nápadech, které posouvají možnosti nákupu i zákaznický zážitek v české e-commerce, ale i o běžné denní agendě jeho nejnovějšího projektu.

Tomáš Čupr / Rohlik.cz

Tomáš Čupr / Rohlik.cz

Autor úspěšných serverů Slevomat.cz a DameJidlo.cz spustil na podzim 2014 svůj zatím poslední projekt, online prodej potravin Rohlik.cz. Sám o něm říká: "Rohlik je zatím nejtěžší projekt, na kterém dělám, ale potenciál je obrovský. I kdyby online utržil jen 5 % toho co kámen, bavíme se o cca 25 miliardách Kč. A troufám si tvrdit, že v potravinách si trh nebude dělit 35 000 e-shopů." V roce 2015 se Tomáš stal novým partnerem investiční skupiny Enern, s níž hodlá dále investovat do internetových firem.

 

Hlavní organizátor

Generální partneři


VIP partneři


Partneři

Mediální partneři


DĚKUJEME PARTNERŮM za finanční i mediální podporu projektu. 
Věříme, že společným úsilím podpoříme všechny eshopisty a příznivce české e-commerce.
Chcete, aby vám už další akce neunikly?
Přihlaste se k odběru novinek
Skrýt