REPORTÁŽE

Proč je Alza boží firma, o tom nás přesvědčili její manažeři

Rotace zaměstnanců z oddělení do oddělení, neformální prostředí s horolezeckou stěnou a kavárnou – i to jsou důvody, proč je Alza boží firma. Lídra internetového trhu nám na čtvrtém ročníku Eshopisty přiblížili Vladimír Dědek, Petr Bena a Tomáš Havryluk.

VÍTĚZEM TŘETÍHO ROČNÍKU O POHÁR ESHOPISTY JE FORD

Z fotbalového turnaje O pohár Eshopisty už se pomalu začíná stávat tradice. Také jeho třetí ročník přilákal 23 týmů, které strávily aktivní den sportem a networkingem s osobnostmi české ecommerce.

NACESTY.CZ: NA VÝVOJ DÁVÁME DVAKRÁT TOLIK CO ZA INZERCI

Loď Cargo již podruhé „vyplula“ vstříc novým zážitkům, tentokrát s cestovní agenturou NaCesty.cz, která nabízí zájezdy německých kanceláří. Na pódium jsme si pozvali Václava Uhra, Jiřího Pikrta a Simonu Mikovou, kteří účastníky naladili na letní dovolenou a prozradili, jak to v této cestovní agentuře funguje.

MALL GROUP: ZÁKAZNÍCI HLEDAJÍ JEDNU DESTINACI, KDE NAKOUPÍ VŠE

Mall Group dnes spadá pod investiční skupinu Jakuba Havrlanta Rockaway Capital a podle svých slov se chce stát jedničkou s nejhodnotnějším portfoliem na CEE trhu. Pod značkou Mall má za cíl vybudovat koncept moderní nákupní galerie. Jak toho chtějí dosáhnout?

ŽENY V E-COMMERCE: BUSINESS JE PRO NÁS SPÍŠ O VIZI A POSLÁNÍ

Zvládají podnikání i rodinu. V rámci Eshopisty jsme se ptali čtyř úspěšných žen na to, jakým způsobem přemýšlí o svém businessu.

REPORTÁŽ: VÍTĚZEM DRUHÉHO BOWLINGOVÉHO TURNAJE SE STAL MAILSTEP

V pořadí již druhý ročník bowlingového turnaje Eshopisty se znovu uskutečnil v prostorách Hotelu Duo, kde své síly změřilo celkem 12 týmů. Už při registraci byla na účastnících znát silná touha po vítězství. Který tým byl nakonec nejlepší?

REPORTÁŽ: PRO ASTRATEX.CZ JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZPĚTNÁ VAZBA

Poslední letošní Eshopista si na pódium pozval odborníky na dámské spodní prádlo ze společnosti Astratex.cz. Petr Vít se původně měl věnovat šroubkům, matkám a vazelíně, místo toho už 16 let ženám radí, jakou si zvolit velikost podprsenky. Jak se Astratex za tu dobu vyvinul?

REPORTÁŽ: JAK VYUŽÍVAT HEUREKA.CZ NA MAXIMUM

Poslední kurz letošní Eshopista Academy se věnoval nákupnímu rádci Heureka.cz. Pro jaké e-shopy je vhodný a jak ho správně využívat? Tyto a další rady přednesli hned tři zástupci Heureky, a to Viktor Tecl, Barbora Krtičková a Hana Horváthová.

REPORTÁŽ: ESHOPISTA ACADEMY - VYUŽÍVÁNÍ DAT PRO PODNIKÁNÍ

Na třetím letošním kurzu Eshopista Academy se Jan Mayer z Dataweps věnoval tématu práce s daty. V čem mohou data pomoci vašemu businessu? Proč s nimi pracovat? Přečtěte si výběr zajímavých informací a tipy na nástroje, které by vám mohly práci s daty usnadnit.

REPORTÁŽ: ALZA.CZ NA MARKETING FESTIVALU

Na doposud největšího Eshopistu do Ostravy dojel i nejúspěšnější český e-shop Alza.cz. Přestože Karel Kučera a Ondřej Bělský nechtěli prozradit konkrétní data, rozhodně padlo několik zajímavých myšlenek. Které byly ty nejlepší?

REPORTÁŽ: ESHOPISTA ACADEMY – JAK ZEFEKTIVNIT KAMPANĚ V SKLIK

Druhý workshop série kurzů Eshopista Academy přinesl pokročilejší tipy k nastavení kampaní v Skliku. Na co byste si měli dát pozor? Vybrali jsme nejdůležitější poznatky.

REPORTÁŽ: JAK NA LOGISTIKU A EXPEDICI BĚHEM VÁNOČNÍ SEZÓNY?

První workshop z nové série kurzů Eshopista Academy se zaměřil na úspěšné zvládnutí nadcházející vánoční sezóny. Řeč přitom byla zejména o kvalitní logistice.

REPORTÁŽ: STUDIE ČESKÝ KOŠÍK ROKU OCENILA NEJLEPŠÍ E-SHOPY

Vyhlášení výsledků studie Český košík roku se v Praze poprvé uskutečnilo pod hlavičkou diskusního cyklu Eshopista. Kdo si odnesl hlavní cenu? A co zajímavého zaznělo v panelové diskusi samotných e-shopů?

O POHÁR ESHOPISTY: VÍTĚZEM 2. ROČNÍKU SE STALO PATRO.CZ

Druhý ročník fotbalového turnaje pod značkou Eshopista přilákal do Prahy celkem 26 týmů spolu s dalšími fanoušky, diváky a dokonce i domácími mazlíčky. Téměř 300 lidí si mohlo užít krásného letního dne sledováním jednotlivých týmů a zároveň si pochutnat na dobrém jídle a pití.

REPORTÁŽ: SLEVOMAT.CZ - OD STARTUPU K JEDNIČCE NA TRHU

Červencový Eshopista se ocitl ve zcela novém prostředí - na lodi. Sešlo se zde hned několik představitelů vedení Slevomatu. Marie Chytilová, Michal Bilka, Zdeněk Linc a Jan Šromek diskutovali o vývoji jedné z nejúspěšnějších společností v ČR.

LISTOPADOVÝ ESHOPISTA S MARTINEM KASOU - RÁD SPOJUJI KAMENNÝ SVĚT S ONLINE

Na listopadovém Eshopistovi byl hlavní hvězdou internetový podnikatel Martin Kasa. Kromě povídání o svém osobním i profesním životě se diskuze točila okolo jeho nejaktuálnějšího projektu, kterým je e-shop Pilulka.cz

ESHOPISTA S MARTINUS.SK - VSTUP DO ČR BYL ŠKOLA, ZÁKAZNÍCI JSOU NÁROČNĚJŠÍ

Na květnovém Eshopistovi jsme se vůbec poprvé přesunuli mimo ČR. Tentokrát jsme se přesunuli do Bratislavi, kde byl naším hlavním hostem Michal Meško z Martinusu.

MITON BOYS – JSME RODINA A STÁLE SE NĚCO UČÍME

Na dubnovém Eshopistovi jsme měli tu možnost setkat se spolumajiteli slibně se rozvíjející firmy Miton Boys. A vůbec poprvé bylo celé setkání živě streamováno na idnes.cz.

REPORTÁŽ: TAJEMSTVÍ RODINNÉHO PODNIKU LEVNEELEKTRO.CZ

Eshopista s levneELEKTRO přinesl pohled na mezigenerační spoluvládnutí pánů Václavových. Jihočeští eshopisté promluvili o svých začátcích v elektro podnikání, jejich postupném rozšiřování sortimentu, startu podnikání na internetu a jejich výsledky za poslední roky.

REPORTÁŽ: CESTOVÁNÍ NA INTERNETU PODLE SKYPICKER A ČEDOK

Během setkání se společností Čedok a úspěšným českým startupem Skypicker jsme se dozvěděli nejen o jejich vnitřním fungování, ale konkurenti vzájemně porovnali své přístupy k cestování na Internetu.

HVĚZDNÁ PANELOVÁ DISKUZE ESHOPISTY: VĚŘTE SI A BUĎTE PŘIPRAVENI INVESTOVAT

Hvězdná panelová diskuze s hosty Tomášem Čuprem, Pavlínou Louženskou, Martinem Rozhoněm a Martinem Škodou nabídla shrnutí předhozího roku a očekávání, která nabídne rok 2016.

TOMÁŠ ČUPR: HLAVNÍ ZBRANÍ ROHLIK.CZ JE LOGISTIKA

Logistika a kvalitní zákaznický servis jsou dnes hlavní přednosti supermarketu Rohlik.cz. Tomáš Čupr to prozradil na prvním setkání 2. ročníku diskusí Eshopista, kde také proběhl unikátní test této nové služby.

ŘÍJNOVÝ ESHOPISTA: VÝZKUM HEUREKA.CZ A PANELOVÁ DISKUSE

Ředitel Heuréky, Tomáš Braverman, prezentuje výsledky unikátní studie Heureka.cz v 17 hlavních komoditních vertikálách.

KAMIL HRBÁČEK Z UNI-MAX.CZ: BUDOUCNOST V PRODEJI NÁŘADÍ

Kamil Hrbáček prozradil, jak se na internetu prodává zboží, které spadá spíše do okrajových segmentů – nástroje do dílny, kovoobráběcí stroje, manipulační technika, frézky a mnohé další.

REPORTÁŽ: DOMINANCE VYHLEDÁVAČŮ SE KYTARÁM NELÍBÍ, HLEDAJÍ NOVÉ KANÁLY

Původem muzikant prodávající hardware, dnes majitel e-shopu, který je jedničkou ve svém oboru s obratem 300 milionů korun ročně. „Kapitál zpočátku nebyl, ale protože jsem se domníval, že nástroje by mohly být dobrý byznys, z nuly jsem se naučil programovat a udělal si vlastní e-shop,“ prozradil hned na úvod únorového setkání Eshopista Honza Pils, zakladatel a majitel společnosti Kytary.cz.

ROMAN BLAŽEK (SNOWBOARDS.CZ): PO VSTUPU INVESTORA MŮŽU ŘEŠIT TO, CO MĚ BAVÍ

Druhý díl moderovaných debat Eshopista.cz poskytl zajímavý pohled na vznik prvního českého e-shopu se sportovními potřebami. Hovořilo se ale zejména o budoucnosti – kam hodlá Snowboards.cz růst a co přesně přináší spojení se strategickým investorem E-commerce Holding.

HOSTÉ ESHOPISTY Z PARFUMS.CZ – PRVNÍ BALÍK V USA ODEŠLEME DO MĚSÍCE

Říjnový Eshopista byl zatím ve všech směrech největší. Nejen z hlediska významu e-shopu, jehož tvůrci se zpovídali ze svých podnikatelských zkušeností a zážitků (Parfums má aktuálně obrat přes 2,3 miliardy), ale také počtem dvou set diváků. Byl také mimořádně bohatý na informace, jak Parfums funguje, proč uspělo a v jakém stádiu je expanze do USA.

HOSTÉ ESHOPISTY Z FEEDO.CZ – NÁKUPNÍ GALERII NEPLÁNUJEME, VĚŘÍME VE SPECIALIZACI

Za pouhých 5 let se dvěma bratrancům z východního Slovenska podařilo vybudovat e-shop, který vládne čtvrtinovým tržním podílem ve svém oboru. Proč Feedo uspělo, jak důležití jsou pro něj stávající zákazníci nebo jak je to s expanzí do Polska, prozradíme v naší reportáži z listopadového setkání Eshopista.

REPORTÁŽ: SETKÁNÍ S NÁKUPNÍMI KLUBY BONAMI A FASHION DAYS

V panelové diskusi jsme přivítali zástupce firem, které veřejnost převážně vnímá jako nákupní kluby - Bonami.cz a FashionDays.cz - rozhodně to bylo zajímavé. Například takové Bonami – v prvním roce působení (2013) dosáhli obratu 30 milionů Kč, ve druhém dosáhnou 100 milionů. Navíc mají přes 500 tisíc registrovaných členů a přes 140 tisíc fanoušků na Facebooku. Spustili Polsko a chystají se na Slovensko. FashionDays, to je zase příběh o pětiletém působení, fungování na sedmi trzích, 6 milionech zákazníků, meziročních růstech výnosů od 100 do 400 % a neuvěřitelném 31 procentním podílu nákupů z mobilních zařízení.

REPORTÁŽ: CZC.CZ – NAŠÍM CÍLEM JE LOAJÁLNÍ ZÁKAZNÍK

Prvním letošním hostem Eshopisty byl majitel společnosti CZC.cz Josef Matějka a marketingový ředitel Kamil Demuth. Zájem o setkání s nimi předčil naše očekávání, když se na akci registrovalo přes 200 návštěvníků. Odměněnou jim byla řada konkrétních informací nejen o IT trhu, ale také online marketingu.

O POHÁR ESHOPISTY: V NABITÉM TURNAJI ZVÍTĚZIL SEZNAM.CZ

Minulý čtvrtek se v Praze uskutečnil fotbalový turnaj předních českých e-commerce týmů pod hlavičkou diskusní platformy Eshopista. Nechyběly souboje a napětí, dobré jídlo nebo odvážné fanynky. Jak se podařila akce za účasti více než 200 lidí?

VÁNOČNÍ BOWLINGOVÝ TURNAJ: VÍTĚZEM JE LEVNEELEKTRO.CZ!

Celkem 15 týmů změřilo své síly v prvním ročníku Vánočního bowlingového turnaje Eshopisty. V napínavém turnaji nebyla nouze o emoce, ani o jednotlivce schopné překonat 200bodovou hranici v jednom náhozu.

PETR HUDEC: ZA ÚSPĚCHEM HURÁMOBIL.CZ JSOU CHYTRÉ NÁPADY

7 lidí, obrat 50 milionů, jen 2 prodejny a necelé 2 miliony investice do marketingu. Příběh Petra Hudce a HuráMobil.cz je plný inspirace, originálních nápadů a chytrého využití technologií. Co vše jste se mohli na setkání s ním dozvědět?

LÉKÁRNA.CZ USPĚLA DÍKY KVALITNÍ LOGISTICE A PROAKTIVNÍMU PŘÍSTUPU

První ze série moderovaných debat Eshopista.cz měla prozradit, jak nahradit výpadek příjmů z objednávek získaných v reklamní síti Google. Příběh Lékárna.cz ale ukazuje, že za úspěchem e-shopu se neskrývají jen chytré marketingové investice, ale také kvalitní logistika.
PARTNEŘI PROJEKTU

  19. října, ROYAL, Vinohradská 48, Praha 2

Velká diskuse nábytkářů: Kdo vyhraje na internetu?

cena 890 Kč bez DPH

MINULÉ ROČNÍKY V ČÍSLECH
40
SPÍKRŮ
70
TISÍC ZHLÉDNUTÍ
VIDEÍ
2500
NÁVŠTĚVNÍKŮ
150
ZMÍNEK V MÉDIÍCH
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2017 ESHOPISTA.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA