arrow 7. února 2019
time Registrace: 15:00
Čas konání: 15:30
place BB Centrum, Vyskočilova 1561/4a
Technologické trendy
v e-commerce 2019

5. ročník populární diskuzní platformy Eshopista

Zjistěte, jaké jsou klíčové technologické trendy pro rok 2019! Na únorovém Eshopistovi vám speakeři v prostorách Microsoftu pomohou se zorientovat v technologických novinkách a poradí, jakým technologiím věnovat pozornost pro retail i online prostředí.

O své zkušenosti se podělí například Petr Toupal (Globus), Radek Hudák (Shoptet), Pavel Kramný (Programia), Daniel Lupinský (NetDirect), Lukáš Havlásek (Shopsys) a Eliška Flasarová (OxyShop).

Cena vstupenky je 990,- Kč bez DPH.

Program



14:30–15:00

Registrace

15:00–15:10

Úvod a představení partnerů

15:10–15:25

Vývoj e-commerce za rok 2018

15:25–16:15

Inspirativní blok

16:15–17:00

Přestávka

17:00–17:15

Průzkum magazínu EXEC: Jak se v Česku staví e-shopy na míru?

17:15–18:15

Největší panelová diskuze zástupců vývojářských firem

18:15–18:30

Přestávka

18:30–19:15

Unikátní case study – technologické  nástroje
(4Home, Yves, Rocher, Exisport)

19:20

Závěr

od 19:30

Afterparty

ELIŠKA FLASAROVÁ
oXyShop / Business development manager

V oblasti marketingu působí již od roku 2001 a to jak toho „kamenného“, tak i digitálního. Eliščiným velkým koníčkem je ecommerce, které se profesně věnuje již od roku 2003, kdy se začala orientovat primárně na eshopy ve společnosti ACOMWARE. Díky tomu mohla být u začátků takových gigantů jako je Parfums.cz, Astratex.cz, Mall.cz, Alza.cz, atd.. Osobně se spolupodílela na desítkách úspěšných online projektů, u kterých kladla zásadní důraz na spokojenost zákazníka, win-win a osobní přístup. Má za sebou více jak deset let práce pro eshopy, weby cestovek (např. CK NECKERMANN, GREECE TOURS), státní instituce (obce, ministerstva), výrobce, prodejce různých komodit, vývojářské společnosti či banky. 

Eliška zajišťuje v oXyShopu široký rozsah aktivit, týkajících se business developmentu a obchodu. I přes to, že je jí oXyShop druhým domovem, tak nezapomíná na svou rodinu, se svým synkem a dcerou se věnuje aktivně sportu (koloběhají prakticky kamkoliv), s kolegy chodí tančit salsu, běhá se svými psy a ráda se posadí za volant rychlého auta. Smysl pro humor, neutuchající optimismus a chuť žít život naplno a aktivně jí rozhodně nechybí. 

Těší se na setkání s Vámi.

DANIEL LUPINSKI
NetDirect / CEO

Dan stojí ve vedení firmy NetDirect s.r.o., která se zabývá tvorbou ecommerce řešení, především pak B2C a B2B portálů. Dan pomáhá firmám dívat se na ecommerce správným směrem a posouvá tak jejich online business kupředu. Hlavní hodnotou je spokojený zákazník.

RADEK HUDÁK
Shoptet / CMO

Radek je CMO ve společnosti Shoptet.cz. Stejnou pozici předtím zastával v Slevomat.cz. Jako Google Partners Trainer školí marketingové agentury a několika klientům takhé pomáhá s nastavením online strategie. Baví ho především performance PPC kampaně a občas píše na blog.shoptet.cz

LUKÁŠ HAVLÁSEK
Shopsys / CEO

CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách. Aktuálně s týmem kolegů řeší zahraniční expanzi Shopsys Frameworku, moderní open-source platformy pro tvorbu velkých e-commerce projektů.

RADEK KADELA
Programia / Ředitel společnosti

Před více než deseti lety býval programátorem na „volné noze“. Následně se začal věnovat obchodní a konzultační činnosti v oblasti elektronické komerce. Při této činnosti se mu rozšířily obzory a získal komplexní zkušenosti v ICT, elektronické komerci a marketingu.

 
Ještě před nedávnem pracoval jako seniorní obchodník u tehdejšího největšího výrobce e-shopů v ČR, společnosti NetDirect. V NetDirectu strávil 8,5 let a poté se rozhodl založit vlastní firmu, na jejíž stránkách se právě nacházíte. Radek sklízel úspěch díky důvěře klientů, kterou získával férovým přístupem a zájmem o vyřešení potřeb co nejlepší cestou, nikoliv snahou za každou cenu cokoliv prodat. Příčiny lze jistě také nalézt v Radkově velmi blízkém a osobním přístupu k zákazníkům.
 
Osobně ve své kariéře řešil více než 120 e-commerce projektů, jako například řešení pro Setos, eCentre, Lach-ner, Mitas, Nakladatelství C.H.Beck, Ton, Popron Média, Kulina, Best, HDT, Nutrend, Rubena, Secupack, Superdiskont, Tipa. Mimo obchodování se také podílel na koordinaci a řešení implementačních analýz a zpracovávání těchto výstupů do projektové a smluvní dokumentace.
 
Radek si přes velké množství práce dokáže najít i čas na sport. Pravidelně hraje fotbal, badminton, volejbal a tenis. Má rád rychlá auta a točení volantem. Pokud mu to rozpočet a čas dovolí, cestuje. Vyniká smyslem pro humor a do týmu přináší dobrou náladu a nadhled.

PŘÍŠTÍ ESHOPISTA

PŘÍŠTÍ ESHOPISTA

VIDEA

VIDEA

REPORTÁŽE

REPORTÁŽE

Minulý ESHOPISTA

Tradiční české značky v e-commerce

kalendar ikona
9. května 2018 15:30 - 19:30
kalendar ikona

ROYAL klub, Vinohradská 48, Praha 2

GENERÁLNÍ PARTNEŘI

VIDEO

play

VIP PARTNEŘI

REPORTÁŽE

PRODEJ NÁBYTKU ON-LINE? 

Podle Českého statistického úřadu se v roce 2016 v České republice prodaly bytové doplňky a nábytek za 47 miliard korun. Kategorie home&decor je populární dlouhodobě, roste o 25 % ročně. Přestože se prodeji nábytku daří, podle průzkumů ho většina lidí stále kupuje v kamenných pobočkách. 

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

PARTNEŘI PROJEKTU

VIDEO

play
MINULÉ ROČNÍKY V ČÍSLECH
40
SPÍKRŮ
70
TISÍC ZHLÉDNUTÍ
VIDEÍ
2500
NÁVŠTĚVNÍKŮ
150
ZMÍNEK V MÉDIÍCH
facebook ikona
twitter ikona
youtube ikona
google ikona
Liked ikona
Instagram ikona
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2018 ESHOPISTA.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA