arrow 16. května 2019
time Registrace: 14:30
Čas konání: 15:00
place Impact Hub Brno, Cyrilská 7, Brno
HR a Employer Branding
v e-commerce

5. ročník diskuzní platformy Eshopista

Brzdí vás fluktuace zaměstnanců a komplikované hledání plnohodnotné náhrady? Chtěli byste své HR procesy zefektivnit? Máme pro vás řešení.

Na příštím Eshopistovi se dozvíte, jak přední české a moravské firmy upoutávají zájem klíčových lidí a čím je motivují. Poradíme vám, jak řešit flexibilní zaměstnávání u agilních projektů a nevynecháme ani trendy zaměstnávání na regionálním i mezinárodním trhu.

Panelová diskuze se dotkne zásadních témat, která souvisí s firemní kulturou a Employer Brandingem. Dozvíte se, v čem se liší podmínky českých a moravských firem. Poznáte rozdílné výzvy a řešení agenturního, e-shopového nebo start-upového HR. V neposlední řadě vám přiblížíme, jak k současné situaci na trhu práce přistupují velké i malé firmy. Na toto téma jsme si pozvali několik expertů z různých firem e-commerce jako je Acomware, ASTRATEX, BiddingTools nebo Bella Rose.

O své zkušenosti se podělí například Jiří Hlavenka (Kiwi.com), Jindřich Fáborský (Digisemestr), Martina Svadbíková (Bella Rose), Marek Premus (Alza), Pavlína Zábojníková (Online People), Rostislav Urbánek (BiddingTools Group), Kateřina Bláhová (Acomware), Martin Svoboda (ASTRATEX) a Petra Stupková (Legitas).

Cena vstupenky je 990, Kč bez DPH.

Program



14:30–15:00

Registrace

15:00–15:15

Výzkum: HR trendy v e-commerce
(Pavlína Zábojníková)

15:15–15:45

HR pohledem investora
(Jiří Hlavenka)

15:45–16:00

Přestávka

16:00–17:00

Panelová diskuze: Firemní kultura je všude
(Kateřina Bláhová, Martina Svadbíková,
Martin Svoboda, Rostislav Urbánek)

17:00–17:30

Přestávka

17:30–19:00

Inspirativní blok
(Jindřich Fáborský, Marek Premus, Petra Stupková)

19:00–19:05

Závěr

od 19:20

Afterparty

MAREK PREMUS
Alza / HR Director

Marek v pracuje v Alze od května 2016. Z HR specialisty se vypracoval během jediného roku na pozici ředitele HR, kde reportuje přímo představenstvu společnosti. Zasadil se o zvýšení viditelnosti Alzy jako zaměstnavatele. Maximálně využívá analytických schopností v práci s personálními daty a vyznává maximální propojení HR s businessem. Rád mění zažité standardy a klade důraz na změnu přístupu v oboru Human Resources směrem k People Experience.

ROSTISLAV URBÁNEK
BiddingTools Group / Executive Director

V roce 2014 se s kolegy vrhl na zbožové porovnávače a od té doby jsou jejich denním chlebem. BiddingTools Group se úzce zaměřuje na komplexní správu zbožových srovnávačů. Má k dnešku 20 HPP a dalších cca 6 externistů a brigádníků s obratem přes 13 miliónů. Vyvíjí služby a nástroje, které vám při správě zbožových porovnávačů šetří čas i peníze a uvolňují vám ruce od monotónních procesů.

JINDŘICH FÁBORSKÝ
Digisemestr / Zakladatel

Jindřich už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Uspořádal již 6. ročník mezinárodní konference Marketing Festival, která každoročně představuje ty nejzajímavější oborové experty z celého světa. Jeho semestrální kurz digitálního marketingu Digisemestr absolvovalo za 4 roky 1 000 studentů. Dále spoluzaložil projekt Reshoper – největší českou akci pro provozovatele e-shopů. V roce 2016 jej časopis Forbes zařadil mezi 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

PAVLÍNA ZÁBOJNÍKOVÁ
Online People / Spoluzakladatelka

Pavlína je jedna ze spoluzakladatelů HR agentury Online People. V e-commerce se pohybuje přes 12 let. Začala v Aukru, kde prošla různými pozicemi od projektové manažerky po CEO společnosti. Zastávala také roli HR ředitelky v Allegro Group a 123shop.cz. Nyní v Online People zodpovídá za funkční propojení obchodních aktivit a interních procesů a podílí se na headhuntu vhodných kandidátů.

PŘÍŠTÍ ESHOPISTA

PŘÍŠTÍ ESHOPISTA

VIDEA

VIDEA

REPORTÁŽE

REPORTÁŽE

Minulý ESHOPISTA

Tradiční české značky v e-commerce

kalendar ikona
9. května 2018 15:30 - 19:30
kalendar ikona

ROYAL klub, Vinohradská 48, Praha 2

GENERÁLNÍ PARTNEŘI

VIDEO

play

VIP PARTNEŘI

REPORTÁŽE

PRODEJ NÁBYTKU ON-LINE? 

Podle Českého statistického úřadu se v roce 2016 v České republice prodaly bytové doplňky a nábytek za 47 miliard korun. Kategorie home&decor je populární dlouhodobě, roste o 25 % ročně. Přestože se prodeji nábytku daří, podle průzkumů ho většina lidí stále kupuje v kamenných pobočkách. 

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

PARTNEŘI PROJEKTU

VIDEO

play
MINULÉ ROČNÍKY V ČÍSLECH
40
SPÍKRŮ
70
TISÍC ZHLÉDNUTÍ
VIDEÍ
2500
NÁVŠTĚVNÍKŮ
150
ZMÍNEK V MÉDIÍCH
facebook ikona
twitter ikona
youtube ikona
google ikona
Liked ikona
Instagram ikona
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2018 ESHOPISTA.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA