Igráček, Favorit, PRIM, Merkur. Tradiční české značky, které spojuje nejen bohatá historie započatá ve 20. století, ale také divoké období sporů a pádů, kvůli nimž málem přestaly existovat. Dnes všechny bojují o svou předchozí slávu, a nemalou roli v tom hraje také e-commerce a prodej na internetu. Zajímá vás, jak se Igráček nebo kola Favorit dnes dostávají díky internetu až ke svým zákazníkům, a jakou vizi mají jejich majitelé do budoucna? Mrkněte na video!
Eshopistu na téma „Mladí v e-commerce“,který se konal dne 7. 2. 2018 se v klubu Royal v Praze, zahájil svojí krátkou prezentací Jindřich Jíra ze společnosti Acomware. Následně byla spuštěna panelová diskuse s pozvanými účastníky, „mladými z e-commerce“, jejichž zástupci byli Dominik Píchal z Grizly, Kim Hoangová z PartyZon, Patrik Babinec z BeWooden a Václav Staněk z Vasky. V průběhu panelové diskuse účastníci aktivně odpovídali na dotazy, které jim návštěvníci mohli položit prostřednictvím aplikace Sli.do. Dotazy byly směřovány především na e-shopy, technickou stránku podnikání jako je tvorba webu, apod. či na skladové zásoby, které e-shopy zúčastněných evidují.
Podle Českého statistického úřadu se v roce 2016 v České republice prodaly bytové doplňky a nábytek za 47 miliard korun. Kategorie home&decor je populární dlouhodobě, roste o 25 % ročně. Přestože se prodeji nábytku daří, podle průzkumů ho většina lidí stále kupuje v kamenných pobočkách. To se aktuálně pokouší změnit tři lídři na trhu s nábytkem, kteří se setkali v naší diskusi Eshopista. V reportáži jsme pro vás zachytili jejich zkušenosti a vize.
Rotace zaměstnanců z oddělení do oddělení, neformální prostředí s horolezeckou stěnou a kavárnou – i to jsou důvody, proč je Alza boží firma. Lídra internetového trhu nám na čtvrtém ročníku Eshopisty přiblížili Vladimír Dědek, Petr Bena a Tomáš Havryluk.
Nestihli jste Eshopistu 20. června na Cargo Gallery? Přinášíme vám video z panelové diskuze s NaCesty.cz, první českou internetovou agenturou zaměřenou na prodej zájezdů německých cestovních kanceláří, která byla hostem červnového Eshopisty.
Eshopista s Mall Group: Esa české ecommerce se představují
Zvládají podnikání i rodinu. V rámci Eshopisty jsme se ptali čtyř úspěšných žen na to, jakým způsobem přemýšlí o svém businessu.
Začínali jako klasický zásilkový obchod nabízející převážně podprsenky a kalhotky. V roce 2005 nastal zásadní zlom, kdy se rozhodli věnovat výhradně prodeji přes internet. Velmi brzo se stali jedničkou na trhu. Od roku 2012 jsou pravidelně zařazováni mezi finalisty soutěže ShopRoku.
Zásilkovna pracuje s 11200 internetovými obchody a aktuálně existuje 790 výdejních míst. Co doporučuje Simona Kijonková, aby logistika během vánoční sezóny fungovala co nejlépe? Čemu se naopak vyhnout?
Studie Český košík roku proběhla letos již po třetí a soutěžilo se celkově v 6 kategoriích. Které e-shopy vyhrály? A kdo byl skokanem roku?
Červencový Eshopista se ocitl ve zcela novém prostředí - na lodi. Sešlo se zde hned několik představitelů vedení Slevomatu. Marie Chytilová, Michal Bilka, Zdeněk Linc a Jan Šromek diskutovali o vývoji jedné z nejúspěšnějších společností v ČR.
Na listopadovém Eshopistovi byl hlavní hvězdou internetový podnikatel Martin Kasa. Kromě povídání o svém osobním i profesním životě se diskuze točila okolo jeho nejaktuálnějšího projektu, kterým je e-shop Pilulka.cz